Marchewa Horan (Pierwsza historia pt. Nasze Fantazje)

niedziela, 12 stycznia 2014

Marchewa Horan (Pierwsza historia pt. Nasze Fantazje)


Gdy pojechałam po raz pierwszy do Grudziąca poszłam na herbate do Marchewy, która dała mi kakałko .Poznałam ją naprawde okazało sie ze jestemy jak siosty ale różnimy się wyglądem .Pzyjechalam do niej z niespodzianką w dywanie ,której nie chciałam jej pokazać bo była wytraszona i zarazem  gdy odwinełam dywan Marchewa zaczela krzyczec z radości bo w środku był Niall .... 10 lat póżniej byłam w kościele i płakałam bo przed oczami miałam najpiekniejszą pare na świecie ... Tak Marchewa wyszla za mąż za najlepszego faceta pod słońcem -Nialla ...  I żyli długo i szczęsliwie z trójką dzieci Ewą ,Hope i Oliwią a Marcel był w drodze. Bliska rodzina Banana i Harrego Stylesów , która miała dwójke dzieci Louisa i Jowitę to już odddzielna historia ....
Już wkrótce część II

0 komentarze :

Prześlij komentarz